Office Manager

Miejsce pracy: Kraków

Kto chce zrobić najbardziej nowoczesnego robota podwodnego na świecie? My już robimy! My czyli Bisonte, krakowski start-up technologiczny, dofinansowany przez fundusz inwestycyjny LT Capital.

Jesteśmy przekonani, że nasz produkt może zrewolucjonizować branżę autonomicznych operacji morskich i podwodnych. Do naszego zespołu szukamy pasjonatów inżynierii, osób twórczych, komunikatywnych, solidnych. Oferujemy udział w wyjątkowym projekcie technologicznym, duży wpływ na ostateczny produkt, dużo fascynującej pracy w dynamicznej atmosferze.

Poszukujemy osoby, która posiada niesamowite umiejętności organizacji i komunikacji na stanowisko Office Managera.

Wymagania

• Wykształcenie wyższe, kierunek Administracja, Zarządzenie lub pokrewne;
• Doświadczenie: mile widziane doświadczenie we współpracy z NCBR;
• Znajomość oprogramowania: Windows, Pakiet Office;
• Znajomość języków obcych: angielski (min. B2);
• Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów;
• Łatwość w komunikacji;
• Doskonałe zarządzenie czasem;
• Podejście proaktywne do realizowanych zadań.

Kluczowe zadania

• Organizacja codziennej pracy biura i spotkań,
• Analiza dokumentacji pod względem jej poprawności,
• Zarządzanie obiegiem dokumentacji,
• Bieżący kontakt z instytucjami zewnętrznymi i podwykonawcami firmy,
• Raportowanie niezgodności w dokumentach,
• Obsługa systemu SL2014.

Oferujemy

• Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Benefity pozapłacowe: jesteśmy otwarci na Twoje propozycje i potrzeby;
• Możliwości rozwoju – specjalistyczne szkolenia;
• Pracę w kulturze organizacyjnej start-up’u, gdzie wszystko jest możliwe☺