Key Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego Partnera, dostawcy najbardziej pożądanego benefitu pracowniczego i platformy do zamawiania posiłków w jednym, poszukujemy Key Account Managera do Warszawy.

Wymagania

doświadczenie minimum 2 lata w sprzedaży B2B z segmentu średnich i dużych Klientów (doświadczenie w sprzedaży benefitów pracowniczych będzie dodatkowym atutem),
umiejętności dotarcia do osób decyzyjnych wśród potencjalnych Klientów Biznesowych,
determinacji w dążeniu do celu i konsekwencji w działaniu,
entuzjazm, zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu obowiązków,
kreatywność i efektywność w realizacji celów sprzedażowych,
wykształcenie wyższe.

Kluczowe zadania

aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych
wsparcie Klienta w zakresie wyboru jednego z najbardziej pożądanych benefitów pracowniczych,
przeprowadzanie prezentacji bezpośrednio na spotkaniu z Klientem lub przez zdalne kanały komunikacji,
efektywną współpracę z zespołem operacyjnym celem przygotowania spersonalizowanych rozwiązań dla Klientów Biznesowych w zakresie realizacji jednego z najbardziej pożądanych benefitów pracowniczych,
kreowanie i budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

Oferujemy

możliwość oferowania najbardziej pożądanego benefitu pracowniczego,
pracę w prężnie rozwijającej się organizacji,
elastyczną formę zatrudnienia do wyboru ( umowa o pracę, umowa cywilno-prawna),
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
konkurencyjny system prowizyjny za realizację celów biznesowych,
przyjazną atmosferę pracy i realny wpływ na lokalne działania,
narzędzia pracy.