Senior User Acquisition Manager

Miejsce pracy: Kraków

Poszukujemy doświadczonego specjalisty, który wesprze naszego Partnera – mocno rozwijającą się firmę zajmującą się grami mobilnymi – w pozyskiwaniu użytkowników do mobilnych gier F2P: casualowej i mid core’owej.

Wymagania

Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na zbliżonym stanowisku, koniecznie przy mobilnych tytułach F2P.
Dogłębna znajomość branżowych narzędzi reklamowych, przede wszystkim Facebook Business Managera oraz Google Ads.
Dobra znajomość platformy Google Play Console i iTunes Connect.
Perfekcyjne rozumienie KPI gier F2P, komfort w pracy z liczbami.
Znajomość zagadnień ASO.
Komunikatywność i umiejętność jednoczesnej efektywnej współpracy z wieloma osobami w organizacji.
Dobra znajomość angielskiego.

Kluczowe zadania

Poszukujemy doświadczonego specjalisty, który wesprze nas w pozyskiwaniu użytkowników do mobilnych gier F2P: casualowej i mid core’owej.
Zadania:
Zarządzanie pozyskiwaniem użytkowników do mobilnych gier F2P: casualowej i mid core’owej.
Nadzór nad zespołem składającym się z media buyerów, motion designerów i analityka.
Analiza i optymalizacja działań reklamowych podejmowanych w sieciach reklamowych pod kontem RoAS i LTV.
Zapewnienie informacji zwrotnej dla zespołów produktowych, w celu dopasowania produktu do potrzeb rynkowych.
Ciągłe doskonalenie i skalowanie procesu tworzenia assetów wideo.
Komunikacja do Zarządu Spółki wyników, napotkanych przeszkód i planowanych działań.

Oferujemy

Realny wpływ na dalszy rozwój Spółki, możliwość implementacji własnych pomysłów i rozwiązań.
Możliwość zdobywania nowych doświadczeń eksperckich, dających specjalizację w określonej dziedzinie związanej z produkcją i marketingiem gier mobilnych.
Dużą samodzielność w działaniach i realizację zadań przy bezpośredniej współpracy z Zarządem Spółki.
Współpracę opartą na zaufaniu, w dobrej atmosferze z możliwością wdrażania swoich pomysłów.
Prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa.
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.