Specjalista ds. marketingu i PR

Miejsce pracy: Kraków

Dla naszego Partnera, prestiżowej sieci klinik medycznych, poszukujemy Specjalisty ds. marketingu i e-commerce.

Wymagania

Doświadczenie w zakresie e-commerce.
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Samodzielność i aktywność w zakresie kreowania obszaru marketingu w internecie.
Dyplom ukończenia wyższej uczelni – preferowany kierunek: marketing.
Znajomość narzędzi marketingu online (Facebook, Instagram, YouTube, Vimeo, Google+).
Znajomość zasad SEO i narzędzia Google Analytics.

Kluczowe zadania

Wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci.
Inicjowanie i koordynowanie kampanii reklamowych oraz badanie efektywności podejmowanych działań.
Śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań dopasowanych do ośrodków OCHO.
Koordynacja działań w obszarze mediów społecznościowych.
Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi, grafikami.
Działania w obszarze koordynacji marketingu internetowego SEO, SEM i Google Ads.
Budowanie i realizowanie strategii rozwoju marki w social mediach.
Zarządzanie budżetem marketingowym dedykowanych dla działań on-line.
Analiza rynku konkurencji w sieci.
Tworzenie kampanii edukacyjnych, informacyjnych, sprzedażowych oraz organizowanie wydarzeń edukacyjnych dla pacjentów.
Tworzenie materiałów reklamowych / informacyjnych.

Oferujemy

Pracę w stale rozwijającej się firmie, różnorodne zadania i wyzwania;
Świetną atmosferę pracy;
Atrakcyjne wynagrodzenie.