This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Systemy motywacyjne
Audyty organizacyjne i audyty produkcji
Pod lupę w trakcie audytu bierzemy m.in.:
- procesy bieżąco realizowane w firmie,
- komunikację i zarządzanie,
- strukturę organizacyjną,
- procedury obowiązujące w firmie,
- politykę personalną.
Audyt kończy się przedstawieniem raportu i prezentacji wniosków, a także propozycji konkretnych działań usprawniających wraz z opisem przebiegu ich wdrożenia.
Korzyści dla Twojej firmy:
- obiektywny przegląd bieżących procesów,
- wskazanie obszarów rozwoju,
- wskazanie mocnych i słabych stron Twojej firmy,
- zaproponowanie nowych rozwiązań oraz wdrożenia najlepszych praktyk rynkowych
Badanie Satysfakcji Pracowników
Zarządzanie przez cele
„Skuteczne zarządzanie musi kierować wizję i wysiłek całej kadry kierowniczej ku wspólnemu celowi”
- Peter F. Drucker
Tworzone przez nasz zespół systemy zarządzania przez cele obejmują m.in.:
- ustalanie celów strategicznych,
- adaptację do poziomu operacyjnego i językowego zrozumiałego dla pracowników,
- łączenie z systemami motywacyjnymi,
- możliwość adaptacji do zmian oraz wykorzystania narzędzi IT.
Coaching
„Jeżeli nauczanie można opisać jako przekazywanie ludziom wiedzy eksperckiej, to coaching będzie raczej „wyciąganiem” z nich wiedzy uśpionej, już posiadanej.”
- J. Whitmore
Modele kompetencji
Jeśli przyjmiemy, że pracownicy firmy są najważniejszym zasobem danego przedsiębiorstwa, to ich kompetencje stanowią coś na kształt najważniejszego surowca - energii, która popycha firmę w stronę realizacji celów. To właśnie kompetencje decydują o jakości funkcjonowania pracownika w danej firmie. Zatem sposób, w jaki firma wspiera i wykorzystuje ich rozwój, staje się nieodzownym elementem przyszłego sukcesu.
Kompetencje mają to do siebie, że można je nabywać i doskonalić. Trzeba jednak wiedzieć, które z nich są najbardziej oczekiwane. Różne branże, systemy zarządzania, wartości sprawiają, że w każdym przypadku należy tworzyć zupełnie nowy, precyzyjnie dopasowany do firmy i jej pracowników model kompetencji. Mając tego świadomość, proponujemy Ci model szczegółowo oparty na wiedzy o Twojej firmie. Zdobędziemy ją na spotkaniach warsztatowych, a także poprzez analizy firmowych celów. Dzięki temu rozwiniemy w Twoich pracownikach dokładnie te kompetencje, które przyczynią się do realizacji ogólnej strategii.
Dzięki naszemu trafnemu modelowi kompetencyjnemu zbudujesz świetnie przygotowany zespół o wysokiej efektywności. Pomożesz jego członkom rozwinąć swoje zdolności, konieczne do pracy na danym stanowisku.