To badania ukierunkowane na poznanie poziomu zadowolenia klientów firmy z jej usług, produktów, poziomu obsługi klienta.

Co to jest badanie satysfakcji klientów?

Jest to badanie (w wersji bardzo krótkiej lub dłużej), które umożliwia poznanie poziomu zadowolenia naszych klientów. Dzięki odpowiednio skonstruowanej ankiecie możemy albo uzyskać informację na ile klienci są zadowoleni ze współpracy z naszą firmą, bądź też bardziej szczegółowo dowiedzieć się z czego są zadowoleni, a co wpływa na ich niższy poziom satysfakcji.
Przygotowywane i prowadzone przez nas badania satysfakcji klienta różnią się w zależności od branży, specyfiki klientów oraz współpracy z nimi. Zawsze dobieramy model tak, aby móc uzyskać jak najbardziej wartościowe i potrzebne informacje.

Kiedy i dlaczego mogę potrzebować badania satysfakcji klientów?

Jeśli Twoja firma posiada więcej niż kilku klientów, albo ma dużych klientów, u których jest wiele osób kontaktowych – to zdecydowanie takie rozwiązanie pomaga w utrzymaniu z nimi dobrych relacji oraz rozwoju współpracy.

Informacje uzyskane z takich ankiet pozwalają także na wskazanie wąskich gardeł związanych z obsługą klienta i procesami, jakie są prowadzone w Twojej firmie. Dookreślenie źródeł niższego zadowolenia klientów pozwala na wyeliminowanie ich.

Co zyska moja firma dzięki wprowadzeniu badania satysfakcji klientów?

Zyska rzetelne informacje na temat zadowolenia klientów.
Uzyska przewagę konkurencyjną dopasowując procesy do potrzeb klientów i korzystając na bieżąco z uwag od nich przekazywanych.
Zyska możliwość dalszego rozwoju i pozyskiwania nowych klientów / rozwijania współpracy z dotychczasowymi.