Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy.

Obecnie poszukujemy:


Business Creation Officer (Start – ups)
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Business Creation Officer (Start – ups)

Miejsce pracy: Kraków

For our Partner, an international company from the sector of sustainable energy, we are looking for a candidate for the position:

Wymagania

  • University degree in: Management, Industrial Engineering or Engineering.
  • Understanding of energy technologies
  • Commercial: Profound knowledge in corporate finance (VC and valuation) and Business Creation (investments, spin-offs, start-ups). Knowledge on public funding systems is a plus.
  • Profound understanding of energy markets.
  • Ability to tactfully and skillfully handle mixed academic / industrial environments.
  • Languages: Polish (mother tongue) and fluent English.
  • Professional experience is required, ideally in : Financing new ventures (technology start-ups), M & A, Business Management, Management Consulting, Business Development, Start-ups, Technology Transfer.
  • Successful management of projects is a must.
  • Experience with international companies / Organizations – Work experience abroad is a plus.

Kluczowe zadania

Implementation of the Business Creation Strategy:

  • Establish the Business Creation capabilities for Poland and manage the business incubator / accelerator.
  • Position the Business Creation offering in the Polish Market.
  • Ensure the required deal-flow to achieve to business goals.
  • Initiate / Identify, establish and ensure the success of new business ventures (start-ups).
  • Develop and integrate relevant partners for success, managing the relationship with entrepreneurs, technologists, investors and the public Administrations.
  • Ensure the quality and the delivery of the Business Creation Services to entrepreneurs / ventures supported.
  • Business planning, reporting.
  • Lead the team.

Specjalista ds. Rekrutacji i Selekcji
Miejsce pracy: Skawina
zwiń

Specjalista ds. Rekrutacji i Selekcji

Miejsce pracy: Skawina

Naszym Partnerem, jest firma produkcyjna z branży przekąsek, wytwarzająca wysokiej jakości produkty. Jest to firma o mocnej pozycji rynkowej, oferująca swoje produkty pod znanymi na rynku markami. W związku z rozwojem firmy i dalszym podnoszeniem jej efektywności biznesowej poszukujemy osoby, która dołączy do Działu Personalnego:

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • ukierunkowanie na cel
  • inicjatywa, proaktywność
  • kreatywność w rozwiązywaniu problemów

Kluczowe zadania

  • Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji pracowników zgodnie z potrzebami firmy
  • Redagowanie i publikowanie ogłoszeń o pracę
  • Selekcja otrzymanych aplikacji oraz organizacja i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
  • Praca nad doskonaleniem bieżących metod rekrutacyjnych
  • Udział w planowaniu działań rekrutacyjnych

Oferujemy

  • możliwości stałego rozwoju
  • pracę w firmie o bardzo dobrej opinii rynkowej
  • możliwość rozwoju
  • pracę w oparciu o umowę o pracę

Junior Export Manager
Miejsce pracy: Skawina
zwiń

Junior Export Manager

Miejsce pracy: Skawina

Naszym Partnerem, jest firma produkcyjna z branży przekąsek, wytwarzająca wysokiej jakości produkty. Jest to firma o mocnej pozycji rynkowej, oferująca swoje produkty pod znanymi na rynku markami. W związku z rozwojem firmy i dalszym podnoszeniem jej efektywności biznesowej poszukujemy osoby na nowo tworzone w firmie stanowisko:

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • motywacja do rozwoju w obszarze sprzedaży B2B na rynkach zagranicznych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym
  • ukierunkowanie na cel
  • inicjatywa, proaktywność
  • kreatywność w rozwiązywaniu problemów

Kluczowe zadania

  • sprzedaż B2B produktów firmy (obecnych, jak i wytwarzanych na potrzeby danego klienta) do firm i sieci handlowych na terenie Europy i Stanów Zjednoczonych
  • inicjowanie kontaktów z producentami artykułów spożywczych i proponowanie im dedykowanych dla nich produktów (łączenie sprzedaży)
  • rozpoznawanie potrzeb klientów
  • bieżące analizy rynku
  • aktywna współpraca z działem R&D oraz działem marketingu w celu tworzenia dedykowanych dla klientów propozycji produktów
  • planowanie długotrwałego rozwoju produktów dedykowanych dla klientów

Oferujemy

  • możliwości stałego rozwoju
  • pracę w firmie o bardzo dobrej opinii rynkowej
  • możliwość sprzedaży produktów o bardzo wysokiej jakości
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w oparciu o umowę o pracę

Area Sales Representative
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie
zwiń

Area Sales Representative

Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie

Naszym Partnerem jest firma Robot Coupe, producent profesjonalnych urządzeń do mechanicznej obróbki żywności. Specjalnością tej francuskiej firmy są nowoczesne i wysokowydajne urządzenia do przygotowania i przetwarzania żywności. Firma stale inwestuje w najnowsze osiągnięcia techniczne i kładzie nacisk na zachowanie wysokich standardów bezpieczeństwa. Poszukujemy kandydatów z obszaru Warszawy / województwa mazowieckiego pracy na stanowisku:

Wymagania

  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
  • motywacja do rozwoju w zakresie sprzedaży, obsługi klienta (nie wymagamy doświadczenia!);

– bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;

– umiejętność prowadzenia profesjonalnych prezentacji;

– łatwość w budowaniu relacji;

– ukierunkowanie na cel i konsekwencja w działaniu;

– wewnątrzsterowność;

– umiejętność planowania i organizacji pracy;

– dobra prezencja, wysoki poziom kultury osobistej;

– gotowość do podjęcia pracy w oparciu o umowę B2B;

– dyspozycyjność do pracy w delegacji (min.4 dni w tygodniu);

– duże doświadczenie w prowadzeniu samochodu.

Kluczowe zadania

  • wsparcie sprzedaży produktów w kraju poprzez opiekę nad dystrybutorami (prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli handlowych);
  • prowadzenie profesjonalnych prezentacji urządzeń dla potencjalnych klientów (szefowie kuchni w hotelach, restauracjach, firmach cateringowych, stołówkach) i przyszłych użytkowników produktów firmy Robot Coupe;

– organizowanie oraz uczestniczenie w targach branżowych i eventach lokalnych;

– uczestniczenie w szkoleniach produktowych i spotkaniach przedstawicieli we Francji i w Pradze;

– prowadzenie analizy rynku oraz opracowywanie raportów dla centrali we Francji.

Oferujemy

– ciekawą pracę, umożliwiającą ciągły rozwój umiejętności społecznych, organizacyjnych i prezentacyjnych,

– dużą samodzielność w działaniu;

– szkolenia produktowe za granicą;

– profesjonalne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tablet i telefon komórkowy, system do planowania i organizacji pracy, system do zarządzania relacjami z klientami);

– zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną (własna działalność gospodarcza),

– wsparcie w założeniu i prowadzeniu własnej działalnościj;

– pokrycie kosztów prowadzenia własnej działalności;

– atrakcyjny system wynagrodzenia (stałe wynagrodzenie podstawowe i premia uzależniona od realizacji celów jakościowych).


Export Manager B2B
Miejsce pracy: Skawina
zwiń

Export Manager B2B

Miejsce pracy: Skawina

Dla naszego Partnera, firmy produkcyjnej zatrudniającej ponad 500 pracowników, która jest pracodawcą zdecydowanie godnym polecenia, poszukujemy obecnie:

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży eksportowej w branży spożywczej
  • mocne ukierunkowanie na cel
  • wysoki poziom kompetencji sprzedażowych
  • samodzielność w działaniu (opracowywanie planów działań i ich realizacja)
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • motywacja do rozwoju (poprowadzenie działu eksportu)

Kluczowe zadania

  • sprzedaż B2B produktów firmy (obecnych, jak i wytwarzanych na potrzeby danego klienta) do firm i sieci handlowych na terenie Europy i Stanów Zjednoczonych
  • inicjowanie kontaktów z producentami artykułów spożywczych i proponowanie im dedykowanych dla nich produktów (łączenie sprzedaży)
  • rozpoznawanie potrzeb klientów
  • analiza rynku i produktów w celu lokowania nowych produktów
  • aktywna współpraca z działem R&D oraz działem marketingu w celu tworzenia dedykowanych dla klientów propozycji produktów
  • planowanie długotrwałego rozwoju produktów dedykowanych dla klientów

Oferujemy

  • różnorodne możliwości rozwoju
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • szereg benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, szkolenia językowe i inne

Programista Baz Danych (Business Inteligence)
Miejsce pracy: Słomniki koło Krakowa
zwiń

Programista Baz Danych (Business Inteligence)

Miejsce pracy: Słomniki koło Krakowa

Dla naszego partnera, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Wymagania

Jest to praca dla Ciebie, jeśli:

  • masz min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • średnie wykształcenie (preferowane wyższe),
  • znasz bardzo dobrze T-SQL lub PL/SQL oraz MS SQL Sever 2012,
  • posiadasz podstawową wiedzę na temat zagadnień relacyjnych baz danych,
  • potrafisz programować w Qlikview,
  • pracujesz na co dzień z Excelem i znasz podstawy MS Access,
  • masz doświadczenie w pracy z Visual Studio (modelowanie procesów ETL),
  • znasz zagadnienia związane z systemami Business Intelligence,
  • potrafisz tworzyć aplikację office w oparciu o VBA,
  • Twoja znajomość języka angielskiego pozwala Ci na swobodną komunikację.

 

Kluczowe zadania

Co będziesz robić na co dzień?

  • Tworzyć bazy danych, kwerend i widoki w serwerze MS SQL,
  • Przygotowywać, dokumentować i wdrażać procesy pozyskiwania danych w oparciu o SQL Server Integration Services,
  • Tworzyć i monitorować zadania przetwarzania danych w SQL Server Agent,
  • Tworzyć aplikacje przetwarzające dane w oparciu o dokumentację Qlikview,
  • Przygotowywać wizualizacji i wspierać key userów Qlikview w przygotowywaniu wizualizacji,
  • Opracowywać i przygotowywać pulpity menadżerskie,
  • Tworzyć aplikacje i rozwiązania w oparciu o VBA,
  • Przygotowywać i przetwarzać dane do analiz na potrzeby pracowników,
  • Wspierać helpdesk w zakresie narzędzi opartych na technologii MS SQL.

Oferujemy

Dlaczego warto zainteresować się ofertą?

  • Wynagrodzenie, które spokojnie pozwoli Ci realizować swoje pasje,
  • Praca w firmie dającej ogromne możliwości rozwoju bez przerostu struktur i procedur,
  • Szereg benefitów m.in. prywatna opieka zdrowotna, zajęcia sportowe, wyjazdy integracyjne.

Business Development Officer
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Business Development Officer

Miejsce pracy: Kraków

Yours main goals will be:

  • To accelerate the generation of revenues for the company by:
    • Enabling B2B sales transactions for the European portfolio of solutions / products / services owned by company, its start-ups, innovation projects commercialisation partners or education partners.
    • Establishing and maintaining relationships with key players in the CEE market relevant for this purpose
  • To identify new investment opportunities based in CEE and related to any thematic for the company innovation project business line.

Wymagania

  • 10+ years proven professional experience. Out of them, at least 5 years in business development or sales preferably within the energy sector.
  • Higher education in both technology and business.
  • Comprehensive understanding of different businesses and technologies across the energy sector.
  • Experience in multinational working environments and international collaboration.
  • Excellent skills in oral and written communication.
  • Skills and sufficient financial knowledge to analyse and negotiate business cases.
  • Excellent written and oral communication in both Polish and English.

Kluczowe zadania

  • Establish and maintain networks and alliances with customers, relevant partners and multipliers from industry, consultancies, associations, through visits, presentations etc.
  • Establish and develop key accounts for recurrent business in CEE.
  • Enhance and professionalise the customer interface of the company.
  • Provide feedback to commercialising parties with CEE customer needs in terms of innovative solutions or programmes.
  • Participate in company business planning, reporting and further business processes.
  • Coordinate and exchange activities with company operational centers in other countries.

 

Downstream business development: matching assets with customer needs

  • Identify/initiate and develop new sales opportunities in for selected solutions / products / services from the overall company portfolio: identify prospects, generate leads and support the conversion to sales.
  • Create an integrated offer composed of relevant solutions from the company portfolio that address the needs of key customers such as utilities, municipalities, large energy.
  • Support the coordination of sales activities, performed by the company Hubs in CEE countries and whenever needed, support and coach the commercializing partners/entities.

 

Upstream business development: investment in new innovative assets addressing customer needs

  • Identify and support new investment opportunities for the innovation project program involving CEE partners.
  • Identify new investment opportunities for professional learning and connect them with the education business line.
  • Listen permanently to the needs of the customers and promote the development of new innovative solutions addressing the needs of CEE customers through company activities.

Oferujemy

What we can offer:

  • Work in an international organization
  • Work in a place where your efforts matter
  • Work in a company that encourage you to have your own opinion and ideas
  • Good salary with yearly bonus based on your performance
  • Private health package.
  • Most of all – great people around you

New Business Manager
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

New Business Manager

Miejsce pracy: Kraków

Wymagania

  • doświadczenie na stanowiskach związanych z „digital marketingiem”,
  • znajomość branży marketingu i reklamy,
  • znajomość RTB,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętności organizacyjne,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, ekonomia, zarządzanie itp.)
  • zaangażowanie i odpowiedzialność.

Kluczowe zadania

  • Podnoszenie efektywności biznesowej firmy.
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz prezentacji szytych na miarę potrzeb klientów.
  • Poszerzanie współpracy z klientem – ofertowanie nowych usług świadczonych przez Novem.
  • Doradzanie Klientom najlepszych rozwiązań w zakresie digital.
  • Ścisła współpraca z działem Planowania i Strategii.
  • Opracowywanie koncepcji sprzedaży.
  • Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych.

Oferujemy

  • Interesującą pracę w stabilnej firmie.
  • Pracę w młodym zespole pasjonatów reklamy – dobra energia.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Motywacyjne wynagrodzenie.

Product Manager
Miejsce pracy: Tychy
zwiń

Product Manager

Miejsce pracy: Tychy

Co będziesz robić na co dzień?
Jako kluczowy członek zespołu Cyber Security, będziesz:

 

uczestniczyć w budowie rozwiązań produktowych oraz struktury sprzedażowej,
współpracować z partnerami w obszarze usług cyberbezpieczeństwa,
współpracować z dystrybutorami i aktywnie poszukiwać klientów na usługi i ubezpieczenia
związane z cyberbezpieczeństwem,
odpowiadać za zarządzanie wiedzą w projekcie.

Wymagania

Jest to praca dla Ciebie, jeśli:

nie boisz się nowych wyzwań i chcesz budować kompetencje w dziedzinie cyberbezpieczeństwa,
posiadasz wiedzę na temat nowoczesnych rozwiązań i technologii informatycznych,
masz co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmach związanych z IT
lub ubezpieczeniami,
swobodnie posługujesz się j. angielskim,
umiesz dzielić się swoją wiedzą z innymi,
biegle posługujesz się programami MS Office.

Dużym plusem będzie znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem cyfrowym w obszarach
technologii i aspektów prawnych.

Oferujemy

Dlaczego warto zainteresować się ofertą?

praca w międzynarodowym środowisku, dającym możliwość nabywania unikalnych kompetencji w nowej, rozwijającej się branży.


Junior Product Manager
Miejsce pracy: Tychy
zwiń

Junior Product Manager

Miejsce pracy: Tychy

Co będziesz robić na co dzień?

  • Wspierać działania aplikacji biznesowych pod względem wydajności
  • Usprawniać działanie i bezpieczeństwo baz danych
  • Dbać o integralność aplikacji w celu zwiększenia efektywności pracy użytkowników i zarządzania firmą

Wymagania

Co ułatwi Ci pracę na tym stanowisku?

  • Bardzo dobra znajomość systemu ERP, baz danych (warunek konieczny) oraz Qlikview.
  • Podstawowa znajomość (i najlepiej też doświadczenie) systemów: Workflow, Sharepoint oraz BI.
  • Podstawowe umiejętności zarządzania serwerami MS Windows.
  • Wykształcenie wyższe informatyczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (trzeba od czasu do czasu w kimś porozmawiać)

Oferujemy

praca w międzynarodowym środowisku, dającym możliwość nabywania unikalnych kompetencji
w nowej, rozwijającej się branży.


Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty, prześlij swoje CV na adres sp@sp.pl i wskaż stanowiska, które Ci odpowiadają. Twoje zgłoszenie rozpatrzymy w przypadku otwarcia procesu rekrutacyjnego na oczekiwane stanowisko.

Od ponad 20 lat zajmujemy się wspieraniem Klientów w wyborze najlepszych pracowników. Współpracujemy z różnymi branżami, realizując projekty w całej Polsce i za granicą. Pomagamy znaleźć firmom najlepszych pracowników, a pracownikom - w tym również Tobie - satysfakcjonującą pracę.

Biorąc udział w naszych projektach rekrutacyjnych, możesz liczyć na pełną poufność, przejrzystość procesu oraz profesjonalne, życzliwe podejście.


Skorzystaj z porad ekspertów
Zdjęcie

Chcesz się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy tworzeniu życiorysu?

zobacz film

Przygotuj życiorys

Chcesz, by inni Cię zauważyli? Docenili? Spójrz na swój życiorys z nowej perspektywy.

Odpowiednio przygotowany życiorys to pierwszy krok do skutecznej autoprezentacji. Prezentuj swoje doświadczenia, kwalifikacje i kompetencje w rzeczowy i atrakcyjny sposób. Ułatwisz pracę rekruterom i menedżerom, a także skutecznie zwiększysz swoje szanse w znalezieniu odpowiedniego stanowiska.

Zdjęcie

Przygotuj się do wywiadu!

zobacz film

Przygotuj się do wywiadu

Zastanawiasz się, jak będzie wyglądała Twoja rozmowa kwalifikacyjna? Chcesz się do niej dobrze przygotować? Skorzystaj z naszych rad.

Kluczowym etapem procesu rekrutacyjnego jest wywiad. My przeprowadzamy go metodą wywiadu behawioralnego (zwanego również kompetencyjnym). To nowoczesne narzędzie selekcji pozwalające na ocenę dopasowania Twoich kompetencji, preferencji i ambicji do konkretnego stanowiska, oczekiwań firmy, jej kultury organizacyjnej, a także sposobów zarządzania i możliwości rozwoju.

Dowiedz się, na czym polega ta metoda i dobrze przygotuj się do rozmowy. Chcemy, byś poczuł się na niej komfortowo. Skorzystaj z filmu oraz wskazówek w nim zawartych.

Zdjęcie

Przygotuj się do wywiadu!

zobacz film

Przygotuj się do AC

Assessment Center jest powszechnie stosowaną metodą oceny i analizy poziomu kompetencji. U nas są to zadania ściśle związane ze stanowiskiem, na jakie aplikujesz. Nasza metoda minimalizuje ryzyko niedopasowania Twoich oczekiwań i aspiracji do naszej oferty.

Jak to działa?

Assessment Center składa się z kilku ćwiczeń, które w wierny sposób oddają charakter pracy na proponowanym stanowisku. Jeżeli aplikujesz na stanowisko analityka, z pewnością otrzymasz zadanie związane z analizą danych charakterystycznych dla firmy, do której aplikujesz. Jeżeli jesteś szefem kuchni, zostaniesz poproszony np. o przygotowanie menu dla określonej grupy klientów.

W załączonym filmie znajdziesz kilka wskazówek dotyczących przygotowania do sesji AC. Nasza rada? Zachowuj się naturalnie - tak jak zawsze reagujesz na podobne zdarzenia. Gotowy? Powodzenia!