Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy.

Obecnie poszukujemy:


Administrator Systemów Bezpieczeństwa IT
Miejsce pracy: Wrocław
zwiń

Administrator Systemów Bezpieczeństwa IT

Miejsce pracy: Wrocław

Dla naszego Partnera, dużego Banku, którego centrala mieści się we Wrocławiu, poszukujemy Administratora Systemów Bezpieczeństwa IT.

Wymagania

• wykształcenie informatyczne lub pokrewne,
• minimum 2 lata pracy w IT na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem lub administrowaniem i konfiguracją systemów lub sieci informatycznych,
• wiedza w zakresie znajomości systemów klasy SIEM i/lub DAM
• dobra znajomość systemów Linux (preferowany RedHat)
• zaangażowanie w pracy i gotowość do ciągłego uczenia się,
• samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje,
• umiejętność pracy w zespole,
• zdolność analitycznego myślenia i umiejętność rozwiązywania złożonych problemów,
• odporność na pracę pod presją czasu,
• znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji (B1).

Kluczowe zadania

• administrowanie systemami bezpieczeństwa typu SIEM (Security Information and Event Management), DAM(Database Activity Monitoring)
• monitorowanie zdarzeń, wydajności, obsługa błędów systemów bezpieczeństwa,
• współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymanych środowisk,
• współdziałanie z analitykami SOC w celu szybkiej i skutecznej analizy zdarzeń,
• udział w procesie wyboru oraz wdrożeniach nowych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT.

Oferujemy

• zatrudnienie na umowę o pracę,
• zdobycie przekrojowej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu cyberbezpieczeństwa,
• pracę w doświadczonym zespole,
• dużą samodzielność działania,
• dofinasowanie karty Multisport oraz prywatną opiekę medyczną.


Agile Coach
Miejsce pracy: Katowice
zwiń

Agile Coach

Miejsce pracy: Katowice

Dla naszego Partnera, międzynarodowej instytucji finansowej, prężnie się rozwijającej i stawiającej na najnowsze metodologie poszukujemy osoby na stanowisko Agile Coach.

Wymagania

• Doświadczenie zawodowe – min. 5 lat
• Doświadczenie w zwinnej organizacji na stanowisku / w roli:
– Managera / Lidera w zwinnej organizacji (słowa klucz: Agile, Scrum min 3 lata lub Scrum Mastera dla więcej niż 1 zespołu min 3 lata lub
Agile Coach min. 2 lata
• Miejsce pracy Katowice
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
• Wykształcenie wyższe
• Udział w zwinnej transformacji (najlepiej jako lider lub uczestnik)

Wymagania dodatkowe:
• Doświadczenia jako trener / mentor / coach
• Certyfikat Scrum.org lub ScrumAlliance
• Certyfikat ICC lub ICF
• Doświadczenia w branży IT lub bankowej

Kluczowe zadania

•Wspieranie organizacji w zmianie struktury i kultury organizacyjnej zgodnie z założeniami Agile
•Wdrażanie metod pracy takich jak: Scrum, Kanban
•Dbanie o efektywne wykorzystanie narzędzi związanych z metodykami Agile: visual management, zarządzanie backlogiem, prototypowanie, budowanie MVP
•Rozwój efektywnych, interdyscyplinarnych zespołów poprzez edukację, mentoring oraz coaching
•Współpraca z wyższą kadrą menedżerską w celu usprawniania procesów i budowania środowiska wzmacniającego samoorganizację i transparentną komunikację
•Dbanie o spójność podejścia Agile w organizacji
•Prowadzenie szkoleń i warsztatów
•Przygotowywanie materiałów edukacyjnych oraz działania komunikacyjne na poziomie organizacji

Oferujemy

• Stabilne warunki zatrudnienia
• Szkolenia i programy wdrożeniowe
• Dostęp do nowych technologii
• Premię uzależnioną od wyników
• Wsparcie w kreowaniu ścieżki rozwoju
• Dzień wolontariatu
• Prywatną opiekę medyczną
• Pracowniczy program emerytalny


Telesales Manager
Miejsce pracy: Poznań
zwiń

Telesales Manager

Miejsce pracy: Poznań

Dla naszego Partnera, właściciela grupy portali internetowych, poszukujemy osoby do rozwoju sprzedaży nowego portalu. Jest to serwis zbierający oferty fachowców i łączący ich z osobami poszukującymi ich usług. Serwis rozwija się bardzo dynamicznie i ma być numerem 1 w Polsce.

Wymagania

– doświadczenie w telefonicznej sprzedaży, w tym tworzenie strategii, kształtowanie polityki cenowej itp
– doświadczenie w zarządzaniu zespołem
– umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta (zarówno klient indywidualny i biznesowy)
– nastawienie na wynik, umiejętność pracy na celach
– min. dobra znajomość angielskiego (B2)

Kluczowe zadania

Głównym wyzwaniem na tym stanowisku będzie stworzenie struktur sprzedaży telefonicznej:
– stworzenie strategii telesprzedaży dla serwisu usług
– zbudowanie od podstaw zespołu konsultantów, w początkowym okresie pracy kontakt z klientami i sprzedaż, a docelowo kierowanie kilkuosobowym zespołem (wyznaczanie i rozliczanie celów, motywowanie, rekrutacja, rozmowy 1:1, dbanie o jakość procesów i inne)
– odpowiedzialność za egzekucję i realizację celów sprzedażowych
– aktywny udział w tworzeniu produktu dla użytkowników – współpraca z innymi zespołami (marketing, obsługa klienta, product&tech)

Oferujemy

– pracę przy tworzeniu atrakcyjnego serwisu – duża możliwość wpływania na wygląd produktu, politykę sprzedaży itp
– dynamiczne środowisko pracy
– możliwości rozwoju, w tym kompetencji menadżerskich
– zatrudnienie na umowę o pracę
– wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna (ok. 40% )
– narzędzia pracy (komputer, telefon)
– MyBenefit system – sam wybierasz benefity m.in. opieka zdrowotna, sport, czy też dodatek komunikacyjny, bądź bilety na koncerty
– atrakcyjne biuro w centrum Poznania
– zespół otwartych, ambitnych współpracowników


Przedstawiciel Handlowy
Miejsce pracy: Warszawa
zwiń

Przedstawiciel Handlowy

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego Klienta, firmy która posiada swoje korzenie w pasji do elektroniki, a podwaliny jej działań to bliskość realiów potrzeb rynku oraz funkcjonujących na nim ludzi, szczere zainteresowanie tematem oraz praktyczna wiedza techniczna, poszukujemy osoby na stanowisko Przedstawiciela Handlowego.

Wymagania

– Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w handlu w sektorze B2B (istotnym atutem będzie doświadczenie w branży teletechnicznej),
– średnie wykształcenie (minimum),
– umiejętność stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in. up-selling i cross-selling,
– umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy,
– czynne prawo jazdy kategorii B,
– znajomość pakietu Office.

Kluczowe zadania

– Będziesz rozwijał sprzedaż rozwiązań w kanale tradycyjnym i inwestycyjnym, poprzez oferowanie Klientom wartości wynikających z użytkowania oferowanych systemów,
– pozyskiwał nowych Klientów i odpowiadał za obsługę Klientów aktywnych,
– budował zaufanie Klientów do marki,
– współtworzył plany sprzedaży i je realizował,
– pogłębiał swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach (w tym produktowych),
– współtworzył politykę produktową firmy oraz monitorował sytuację w naszej branży (działania konkurencji, pojawianie się nowości produktowych),
– współtworzył wizerunek firmy wśród klientów B2B oraz innych uczestników rynku w naszej branży.

Oferujemy

– Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
– wynagrodzenie oparte na solidnej podstawie oraz premii miesięcznej uzależnionej od wyników sprzedaży,
– odpowiedzialną i istotną dla firmy pracę,
– swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań,
– ścieżkę rozwoju zawodowego opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
– pracę w zespole fajnych, profesjonalnych ludzi ukierunkowanych na realizację zadań,
– wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych,
– narzędzia pracy niezbędne do realizacji Twoich zadań (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop).


Inside Sales Representative
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Inside Sales Representative

Miejsce pracy: Kraków

Dla naszego Partnera, szybko rozwijającej się firmy z branży usługowej (platforma benefitowa służąca do zamawiania lunchy dla pracowników), poszukujemy osoby, która rozwinie Dział Sprzedaży.

Wymagania

• Znajomość technik sprzedaży zdalnej (telefon, Internet);
• Umiejętność wyszukiwania informacji i kontaktów w Internecie;
• Komunikatywność, charyzma, wytrwałość w dążeniu do celu.

Kluczowe zadania

• Określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców;
• Organizowanie sieci sprzedaży, budowanie bazy firm w wybranej lokalizacji;
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych. Kontakt (przez telefon, mail, linkedin itp.) z osobami odpowiedzialnymi w firmach za benefity (recepcjonistka, office manager, dział HR) oraz informowanie pracowników firmy, za pośrednictwem skontaktowanej osoby, o ofercie lunching.pl.

Oferujemy

• Pracę w szybko rosnącej organizacji, możliwość współtworzenia sukcesu firmy;
• Samodzielność w podejmowanych decyzjach;
• Atrakcyjne wynagrodzenie.


Senior Sales Representative
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Senior Sales Representative

Miejsce pracy: Kraków

Dla naszego Partnera, szybko rozwijającej się firmy z branży usługowej (platforma benefitowa służąca do zamawiania lunchy dla pracowników), poszukujemy osoby, która rozwinie Dział Sprzedaży.

Wymagania

• Znajomość technik sprzedaży zdalnej (telefon, Internet);
• Komunikatywność, charyzma, wytrwałość w dążeniu do celu;
• Doświadczenie w sprzedaży outboundowej;
• Atutem będzie doświadczenie w sprzedaży do działów HR lub doświadczenie w branży food delivery (pozyskiwanie restauracji);

Kluczowe zadania

• Określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców;
• Organizowanie sieci sprzedaży, budowanie bazy firm w wybranej lokalizacji;
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych. Kontakt (przez telefon, mail, linkedin itp.) z osobami odpowiedzialnymi w firmach za benefity (recepcjonistka, office manager, dział HR) oraz informowanie pracowników firmy, za pośrednictwem skontaktowanej osoby, o ofercie lunching.pl;
• sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, a także w razie konieczności ich korygowanie;
• Promowanie produktu – spotkania i prezentacje platformy lunching.pl dla działów HR firm;
• Pozyskiwanie dostawców (restauracji);

Oferujemy

• Pracę w szybko rosnącej organizacji, możliwość współtworzenia sukcesu firmy;
• Samodzielność w podejmowanych decyzjach;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;


Continuous Improvement Specialist – R&D Center
Miejsce pracy: Częstochowa
zwiń

Continuous Improvement Specialist – R&D Center

Miejsce pracy: Częstochowa

For our Partner, Automotive Company located in Częstochowa, we are looking for someone who will be responsible for improvement of engineering projects in the R&D center – technical drawing (times, budget, etc.). If you have Six Sigma Green Belt and experience in automotive – apply!

Wymagania

Bachelor’s/Master’s engineering degree;
Min. 3 years of experience in quality, Six Sigma or similar role, ideally in automotive industry;
Competent in Six Sigma methods, Processes and Tools (e.g. GB Certified, BB Certificate);
Self-confident, outstanding communication skills, analytical mindset and experience as coach/trainer;
Very good English language skills;
Flexibility to travel to other location to support trainings/workshops.

Kluczowe zadania

Establish systematic approach to Basic Problem Solving and Advanced Problem Solving in the Engineering Center for Product Development;
Lead continuous improvement projects as six sigma expert and support project team members with application and facilitation of problem solving methods and process (DFSS, DMAIC, 8D Problem Solving);
Train and coach employees and staff in Six Sigma methods (e.g. Green Belt Training, Measurement System Analysis, Process Capability) at the site and support global team as trainer;
Identify, plan and track improvement opportunities (savings, efficiency increase, process improvements, product robustness) in collaboration with the management team in the Engineering Center;
Evaluate progress of Green Belts competencies and work with them towards certification.

Oferujemy

Development Opportunities in Problem Solving Competency (e.g. Certification as Six Sigma Black Belt).
Good working environment;
Exposure to modern technologies;
Career opportunities;
Attractive salary structure;
Discounts on goods and services;


Dyrektor Sprzedaży (Vice President of Sales)
Miejsce pracy: Kraków / Warszawa
zwiń

Dyrektor Sprzedaży (Vice President of Sales)

Miejsce pracy: Kraków / Warszawa

Dla naszego Partnera, szybko rozwijającej się firmy z branży usługowej (platforma benefitowa – do zamawiania lunchy dla pracowników), poszukujemy osoby, która rozwinie i poprowadzi Dział Sprzedaży.

Wymagania

– Doświadczenie w tworzeniu struktur działu sprzedaży, bądź w ich restrukturyzacji;
– Profesjonalne kompetencje w zakresie zarządzania oraz współkształtowania procesów sprzedażowych;
– Doświadczenie w pracy z klientem korporacyjnym,
– Znajomość rynku, konkurencji;
– Ukierunkowanie na cel (realizacja planów i celów sprzedażowych);
– Znajomość technik oraz procesów sprzedaży B2B;
– Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Kluczowe zadania

– Stworzenie nowej oraz restrukturyzacja już istniejącej struktury działu sprzedaży (selekcja, rekrutacja osób do działu – KAM, Przedstawiciele Handlowi);
– Zarządzanie siecią sprzedaży (większe miasta, 4-8 głównych lokalizacji);
– Doskonalenie struktur sprzedażowych (ewaluacja struktur i zespołu sprzedażowego, szkolenia pracowników, rozwój działań sprzedażowych);
– Pozyskiwanie nowych klientów.

Oferujemy

– Pracę w szybko rosnącej organizacji, możliwość współtworzenia sukcesu firmy;
– Samodzielność w podejmowanych decyzjach;
– Atrakcyjne wynagrodzenie;
– Narzędzia potrzebne do pracy (telefon, laptop);
– Program opcyjny ESOP (akcjonariat pracy).


Młodsza/y Księgowa/y
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Młodsza/y Księgowa/y

Miejsce pracy: Kraków

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodsza/y Ksiegowa/y z doświadczeniem 1-2 lat w prowadzeniu pełnej księgowości firm. Nasz Partner to biuro rachunkowe oferujące wiele możliwości rozwoju, także w kierunku biegłego rewidenta. Firma zapewnia szkolenia, wsparcie Lidera, obsługę różnych firm.

Wymagania

Znajomość zagadnień księgowo – podatkowych
Doświadczenie w księgowości min. 1-2 lata
Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości firm
Zainteresowanie rozwojem w obszarze księgowości
Umiejętność obsługi programu MS Excel i Word
Mile widziana znajomość programu eNova
Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków

Kluczowe zadania

Praca w oparciu o pełną księgowość
Opracowywanie wybranych raportów
Udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych
Analiza formalna i rachunkowa dokumentów księgowych
Kontakt z kontrahentami (wyjaśnienie niezgodności, pozyskiwanie istotnych informacji)

Oferujemy

możliwość rozwoju zawodowego w gronie doświadczonych profesjonalistów
szkolenia zawodowe
przyjazną atmosferę w pracy
umowę o pracę


GŁÓWNY KSIĘGOWY/CHIEF ACCOUNTANT
Miejsce pracy: Poznań
zwiń

GŁÓWNY KSIĘGOWY/CHIEF ACCOUNTANT

Miejsce pracy: Poznań

Dla naszego Klienta, lidera w branży informatycznej, zajmującego czołowe miejsce w zakresie tworzenia aplikacji webowych, mobilnych oraz w procesie projektowania produktu, poszukujemy osoby na stanowisko:

Wymagania

-Aktualna wiedza podatkowa, bardzo dobra znajomość Ustawy o Rachunkowości i międzynarodowych standardów;
-Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego (w firmie z rocznym dochodem minimum 100M PLN)
lub doświadczenie na stanowisku menadżera działu księgowości (w firmach z potencjałem rozwojowym) ;
-Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
-Biegła zajomość MS Excel oraz programów księgowo-podatkowych;
-Dobra znajomość języka angielskiego (B2+), obowiązkowa znajomość terminów z zakresu finansów;
-Biegła znajomość języka polskiego (C1)
-Sprawność w odnajdywaniu się w nowych technologiach i narzędziach;
-Umiejętność adaptacji w trudnych warunkach – biznesowych, pracy pod presją czasu, zmian priorytetów;
-Umiejętność myślenia biznesowego i zdolność implementacji przyjaznych użytkownikowi rozwiązań.

Wymagania dodatkowe:
-Doświadczenie w międzynarodowym środowisku;
-Doświadczenie w zakresie Spółek Akcyjnych;
-Biegłość w użytkowaniu programów: Enova and Saldeo

Kluczowe zadania

-Samodzielne wykonywanie zadań z zakresu księgowości w odniesieniu do Ustawy o Rachunkowości oraz międzynarodowych standardów;
-Zarządzanie zespołem księgowych oraz dbanie o jego rozwój;
ścisła współpraca z działem controlingu oraz finansów;
-Weryfikowanie poprawności oświadczeń finansowych;
-Przygotowywanie deklaracji podatkowych
– Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych i implementowanie ich w księgowości firmy;
-Współpraca z osobami trzecimi takimi jak audytorzy, organy podatkowe, sprzedawcy oraz klienci;
-Automatyzacja procesów, wprowadzanie przyjaznych biznesowi procedur i narzędzi.

Oferujemy

-MacBooka oraz dodatkowe akcesoria,
-Prywatną opiekę medyczną oraz kartę multisport;
-Indywidualny współfiansowany przez firmę plan edukacyjny,
-Darmowe kanapki i dofinansowanie posiłków,
-Spotkania i integracje zespołu,
-Ciągły wzrost twardych kompetencji (webinaria, konferencje, dostęp do e-learningów oraz wielu internetowych kursów),
-Realny wpływ na zarobki – wykonuj dobrze swoją pracę a co 6 miesięcy otrzymasz podwyżkę,
-Możliwość częściowej pracy zdalnej.


Starszy Specjalista ds. Zaopatrzenia i Jakości
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Starszy Specjalista ds. Zaopatrzenia i Jakości

Miejsce pracy: Kraków

Naszym Partnerem jest bardzo szybko rozwijająca się firma oferująca catering dietetyczny. Firma na ten moment zatrudnia ponad 40 osób i cały czas poszerza swoją ofertę oraz rozwija działalność w kolejnych lokalizacjach.

W chwili obecnej, w związku z poszerzaniem zespołu oraz planowanym dalszym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko Starszy Specjalista ds. Zaopatrzenia i Jakości Surowców.

Wymagania

– doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów zaopatrzenia
– min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży spożywczej
– znajomość szerokiego spektrum produktów i surowców
– wysoki poziom umiejętności organizacyjnych
– umiejętność współpracy z osobami na różnych stanowiskach i z dostawcami
– ukierunkowanie na jakość
– dyspozycyjność do pracy w trybie zadaniowym (zakład pracuje 7 dni w tygodniu)
– motywacja do rozwoju

Kluczowe zadania

– wykonywanie zamówień do bieżącej produkcji,
– planowanie stanów magazynowych
– kontakt z dostawcami, wyszukiwanie nowych dostawców i produktów
– nadzór nad jakością dostarczanych towarów
– pilnowanie kosztów dostarczanych towarów
– współpraca z działem planowania i działem produkcji w zakresie jakości zaopatrzenia i zapotrzebowania na surowce
– nadzór nad dokumentacją związaną z surowcami
– kierowanie pracą podległego zespołu zaopatrzenia (kierowcy, magazynier, młodszy pracownik działu).

Oferujemy

– pracę w firmie stale rozwijającej się, co stwarza możliwość ciągłego rozwoju
– umowę o pracę
– atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
– wszelkie narzędzia potrzebne do skutecznej realizacji zadań
– doskonałą atmosferę pracy


RoR Tech Lead
Miejsce pracy: Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk
zwiń

RoR Tech Lead

Miejsce pracy: Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk

For our Client, company building different programmes and offering IT consulting, we are looking for RoR Tech Lead, which will be a team member/team lead in different projects.

Wymagania

– 4 years of commercial experience in Ruby on Rails,
– experience in the whole life cycle of projects,
– hands-on experience of different programming roles,
– experience as a leader of a team of at least three developers,
– ability to complete scheduled work within the budgeted hours for a project,
– excellent command of written and spoken English (CEFR C1+), Polish not required,
– ability to communicate your feedback, ideas, and vision to the programming team and clients.

Nice-to-have:
– excellent people management skills,
– ability to justify architecture decisions to co-workers and clients,
– ability to resolve conflicts,
– a detail-oriented and best practices approach to work,
– outstanding time-management and workload-management skills,
– very strong debugging skills,
– strong reporting and technical writing skills,
– strong analytical skills.

Kluczowe zadania

– working with an experienced team – lead the team of professionals, be prepared to mentor some of the new ones,
– startup type projects – our clients come from all over the world, we help them turn their dreams into online practice and most suitable working solutions,
– processes based on Scrum and Agile methodologies,
– clients from all over the world,
– dev-friendly processes such as Continuous Integration, Continuous Delivery, Code Review and bug bashes

Oferujemy

– MacBook and additional accessories for computer,
– private health insurance + MultiSport card,
– individual co-financed educational plan,
– free sandwiches and half-price lunches,
– Team Retreats and Team Meetups,
– constant development of hard and soft skills (e.g. internal Webinars, external conferences, access to multiple online courses and e-books),
– having a real influence on pay – do your job well and get a raise every 6 months,
– flexplace – work remotely whenever and wherever you need.


Senior RoR Developer
Miejsce pracy: Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk
zwiń

Senior RoR Developer

Miejsce pracy: Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk

For our Client, company building different programmes and offering IT consulting, we are looking for Senior RoR Developer, which will be a team member/team lead in different projects.

Wymagania

– at least 2 years’ experience in Ruby on Rails,
– be able to dissuade a client/team from making wrong decisions based on experience, providing guidance and expertise in the field,
– excellent communication skills,
– a very good command of written and spoken English (CEFR B2+) and can easily communicate with our clients in English (Polish is not required),
– quickly find solutions to issues – understand the business side of the project and be able to find the best balance between clients’ requirements and the technical aspects of a project,
– be able to lead a project independently,
– be ready to help Project Managers manage their project (from the technical perspective)

We’ll be happy to see that a candidate:
– has knowledge of at least one JS framework (Angular/Ember/React),
– knows Scrum and Agile methodologies,
– is always willing to help and mentor other developers,
– has some dev-ops skills (Docker, Ansible),
– is an open source contributor

Kluczowe zadania

– working with an experienced team – lead the team of professionals, be prepared to mentor some of the new ones,
– startup type projects – our clients come from all over the world, we help them turn their dreams into online practice and most suitable working solutions,
– processes based on Scrum and Agile methodologies,
– dev-friendly processes such as Continuous Integration, Continuous Delivery, Code Review and bug bashes

Oferujemy

– MacBook and additional accessories for computer,
– private health insurance + MultiSport card,
– individual co-financed educational plan,
– free sandwiches and half-price lunches,
– Team Retreats and Team Meetups,
– constant development of hard and soft skills (e.g. internal Webinars, external conferences, access to multiple online courses and e-books),
– having a real influence on pay – do your job well and get a raise every 6 months,
– flexplace – work remotely whenever and wherever you need.


Key Account Manager / Senior Consultant
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Key Account Manager / Senior Consultant

Miejsce pracy: Kraków

For our Partner, international company,  innovation engine for sustainable energy across Europe supported by the European Institute of Innovation and Technology, we are looking for:

Wymagania

– Experience in working in a similar position (preferred energy industry, consulting)
– Higher education (technical, economic)
– Ability to effectively build relationships with people from senior positions in large companies
– Knowledge of the energy industry
– Excellent communication skills (direct communication, e-mail with people from various industries, various job levels)
– Ability to efficiently make decisions and recommend solutions
– High level of persuasion
– Fluent knowledge of English

Work out of Krakow office with expected 25% of travelling in the region

Kluczowe zadania

Main tasks :

  • Developing new and maintaining existing business relationship with large clients from Poland and Central European countries and execution of a given accounts sales plans
  • Comprehensive Customer care over developed Key Accounts portfolio according to strategic InnoEnergy approach
  • Providing the best suited solutions and technologies for Key Accounts from InnoEnergy assets portfolio (companies supported) based on consultative sales approach.
  • Close cooperation with company experts, European Assets’ management and Innoenergy local representatives.

Oferujemy

– Work in an international company
– Work in a targeted company
– Work enabling the submission of own ideas, innovations, opinions and independent implementation of tasks
– Attractive salary and annual bonus linked to goals
– Private health care package
– And above all – excellent atmosphere and great people around


Analityk Biznesowy IT
Miejsce pracy: Kraków / Słomniki
zwiń

Analityk Biznesowy IT

Miejsce pracy: Kraków / Słomniki

Dla naszego Partnera, międzynarodowej firmy z branży spożywczej, która wspiera rozwój pracowników i umożliwia udział w innowacyjnych projektach, poszukujemy Analityka Biznesowego do działu IT.

Wymagania

Osoba na tym stanowisku musi umieć porozumieć się zarówno z klientem w zakresie jego potrzeb biznesowych, jak również specjalistami IT w celu odpowiedniego przygotowania rozwiązań pod kątem technologicznym.

 

Wymagania:

 

Wykształcenie wyższe (ekonomia, IT lub pokrewne)

Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Umiejętność współpracyz klientami oraz z zespołem projektowym

Umiejętność zbierania i weryfikowania wymagań w projektach informatycznych

Ukierunkowanie na cel

Kluczowe zadania

Cel istnienia stanowiska

 

– proaktywne poszukiwanie rozwiązań IT w odpowiedzi na potrzeby biznesowe

– nadzór na poprawnym odwzorowaniem procesu biznesowego w narzędziach IT

– identyfikacja potrzeb biznesowych i koordynowanie przygotowania narzędzi IT zapewniających ich realizację

 

Obowiązki:

– gromadzenie i analiza wymagań klientów oraz udział w opracowaniu optymalnych rozwiązań dla projektów i produktów wymagających użycia narzędzi informatycznych.

– modelowanie i analiza procesów biznesowych, a po przygotowaniu konkretnych rozwiązań tworzenie i aktualizacja dokumentacji analityczno-projektowej i testowej.

– przygotowywanie analizy biznesowej i systemowej

– wykonywanie testów funkcjonalnych aplikacji

– przygotowywanie dokumentacji projektowej

Oferujemy

Firma oferuje różnorodne możliwości rozwoju.

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w oparciu o umowę o pracę
  • praca w młodym, aktywnym zespole
  • dodatkowe benefity (karta Multisport, ubezpieczenie medyczne i inne)

Kierownik Sprzedaży B2B
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Kierownik Sprzedaży B2B

Miejsce pracy: Kraków

Dołącz do zespołu najlepszych dietetyków, wykwalifikowanych technologów żywności oraz doświadczonych kucharzy i razem z Nimi kreuj zdrowe i smaczne nawyki. Dla naszego Partnera, firmy specjalizującej się w cateringu dietetycznym poszukujemy osoby na stanowisko:

Wymagania

 

  • Doświadczenie w zakresie aktywnej sprzedaży ofert benefitowych do różnego typu przedsiębiorstw
  • Dużą samodzielność oraz sumienność w zakresie wykonywanych obowiązków
  • Zdolność myślenia strategicznego i chęć aktywnego kreowania strategii rozwoju sprzedaży
  • Wysoką kulturę osobistą oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientami
  • Znajomość języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem)
  • Czynne prawo jazdy kategorii B

Kluczowe zadania

Twoimi zadaniami będą:

  • Rozbudowywanie kanału dystrybucji oraz zapewnienie produktowi  konkurencyjnej  pozycji na rynku benefitów (sprzedaż do korporacji)
  • Współtworzenie oferty skierowanej dla dużych firm
  • Tworzenie przewagi konkurencyjnej na rynku cateringu dietetycznego
  • Aktywna sprzedaż na terenie Krakowa oraz praca nad rozbudową sieci dystrybucyjnej na inne miasta
  • Raportowanie o wynikach do CEO

Oferujemy

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w młodym i energicznym zespole
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju poprzez aktywne rozbudowywanie konkurencyjności produktu

Kierownik Produkcji / Technolog Żywienia
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Kierownik Produkcji / Technolog Żywienia

Miejsce pracy: Kraków

Dołącz do zespołu najlepszych dietetyków, wykwalifikowanych technologów żywności oraz doświadczonych kucharzy i razem z Nimi kreuj zdrowe i smaczne nawyki. Dla naszego Partnera, firmy specjalizującej się w cateringu dietetycznym poszukujemy osoby na stanowisko:

Wymagania

Jeśli posiadasz:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w branży spożywczej, w tym minimum roczne na stanowisku kierowniczym w zakładzie produkującym żywność, o krótkiej dacie przydatności do spożycia i dużym zróżnicowaniu asortymentowym
  • Umiejętności organizacyjne
  • Znajomość języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem)
  • Dużą samodzielność oraz sumienność w zakresie wykonywanych obowiązków
  • Zdolności kierownicze i doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Zapraszamy do aplikowania.

Kluczowe zadania

Twoimi zadaniami będą:

  • Rozplanowanie schematu produkcji cateringu w nowym zakładzie oraz pomoc w doborze technologii i wyposażenia
  • Organizacja pracy personelu produkcyjnego
  • Nadzór nad przebiegiem procesu, identyfikacja problemów i punktów krytycznych oraz wypracowywanie odpowiednich procedur i rozwiązań
  • Wypracowanie systemu komunikacji w obrębie personelu produkcyjnego oraz sposobu raportowania do działu dietetycznego i transportowego
  • Wypracowywanie nowych projektów badawczo-rozwojowych
  • Nadzór nad przebiegiem procesu produkcyjnego oraz wdrażanie stosownych ulepszeń i innowacji
  • Nadzór nad personelem produkcyjnym oraz rozwiązywanie problemów powstających wraz ze wzrastającą skalą produkcji
  • Stała współpraca z innymi działami

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w młodym i energicznym zespole
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Miłą atmosferę
  • Możliwość rozwoju na stanowisku kierowniczym oraz współtworzenia innowacyjnych rozwiązań

Technolog / Konstruktor / Kierownik Produkcji
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Technolog / Konstruktor / Kierownik Produkcji

Miejsce pracy: Kraków

Dla naszego Partnera, firmy specjalizującej się w projektowaniu i realizacji innowacyjnych i zaawansowanych stoisk targowych oraz sklepów, poszukujemy osoby na stanowisko:

Wymagania

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku Technologa lub Kierownika Produkcji w branży stoisk wystawienniczych, targowych
  • Chęć do rozwoju i pracy w zespole ukierunkowanym na cel, pracującym w świetnej atmosferze
  • Świadomość techniczna oraz znajomość zasad konstruowania brył i budowli
  • Ukierunkowanie na poszukiwanie nowości technicznych, nowych rozwiązań, materiałów itp.
  • Znajomość oraz umiejętność pracy w programie Sketchup – podstawowe środowisko pracy lub programu AutoCad
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na płynną konwersację
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz odpowiedzialność za terminowość realizowanych projektów
  • Mile widziane wyższe wykształcenie techniczne (warunek nie jest konieczny)

Kluczowe zadania

  • Rozwój produktów firmy
  • Kosztorysowanie produkcji
  • Wdrażanie nowych, nietypowych technologii do produkcji
  • Opracowanie dokumentacji wykonawczej do produkcji w programie Sketchup lub AutoCad
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań związanych z realizowanymi produktami (materiały, innowacje) i wdrażanie ich do projektów
  • Analiza warunków technicznych pod kątem realizacji danego projektu (np. zgodnie z wymogami organizatora targów)
  • Prowadzenie zleceń produkcyjnych we współpracy z podwykonawcami

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (20 lat)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne warunki zatrudnienia
  • Pakiety medyczne dla Pracowników i Ich Rodzin
  • Pracę w młodym i sympatycznym zespole
  • Miłą atmosferę
  • Zadaniowy system pracy
  • Narzędzia pracy (telefon, komputer)

Dyrektor Operacyjny
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Dyrektor Operacyjny

Miejsce pracy: Kraków

Dla naszego Partnera, firmy z branży spożywczej, poszukujemy osoby, która będzie aktywnie wspierała dalszy rozwój zakładu. Firma zatrudnia obecnie ok. 600 osób, jest zlokalizowana w okolicach Krakowa i ciągle inwestuje w nowoczesne rozwiązania.

Wymagania

  • Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika zarządzającego produkcją i utrzymaniem ruchu – najlepiej w branży spożywczej.
  • Doświadczenie we wdrażaniu narzędzi lean manufacturing.
  • Angielski – poziom swobodnej komunikacji.
  • Ukierunkowanie na cel.
  • Zaangażowanie.
  • Umiejętność skutecznego zarządzania zespołem.

Kluczowe zadania

Cel stanowiska

  • Odpowiedzialność za efektywność operacyjną zakładu – koszty i wskaźniki produkcji oraz utrzymania ruchu.
  • Współudział w zarzadzaniu firmą oraz definiowaniu i realizacji strategii.

Zakres odpowiedzialności:

1. Zarządzanie pionem operacyjnym, obejmującym działy Produkcji i Utrzymania Ruchu

2. Zarządzanie budżetem Pionu Operacyjnego – planowanie wydatków i odpowiedzialność za poziom kosztów

3. Współtworzenie strategii operacyjnej firmy

4. Analiza wskaźników operacyjnych oraz działania zmierzające do standaryzacji i optymalizacji przebiegu procesu produkcji

5. Odpowiedzialność za utrzymywanie standardów zarządzania projektem w organizacji

Oferujemy

  • Pracę w firmie o znanej marce.
  • Możliwości rozwoju, wdrażania nowych rozwiązań, udziału w szkoleniach.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń pozafinansowych.

Analityk Sprzedaży
Miejsce pracy: Słomniki koło Krakowa
zwiń

Analityk Sprzedaży

Miejsce pracy: Słomniki koło Krakowa

Dla naszego Partnera, międzynarodowej firmy, która stwarza pracownikom szerokie możliwości rozwoju, poszukujemy osoby na stanowisko:

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (licencjat, magister),
  • 2 lata doświadczenia na stanowisku analitycznym,
  • znajomość języka angielskiego,
  • biegła obsługa arkuszy kalkulacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem funkcji i formuł, łączenie do zewnętrznych źródeł danych (tabele i wykresy przestawne, analiza warunkowa, konsolidowanie danych),
  • umiejętność analizowania dużych ilości danych i wyciągania z nich wniosków,
  • umiejętność planowania i organizacji czasu pracy,
  • umiejętność radzenia sobie z problemami pod presją czasu,
  • rekomendowanie rozwiązań usprawniających procesy,
  • podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (Microsoft SQL, Access) i języka SQL,
  • umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem,
  • wysokie umiejętności analityczne.

Kluczowe zadania

  • Przygotowywanie szablonów raportów KPI oraz szczegółowych analiz danych na bazie wszystkich dostępnych systemów w dziale sprzedaży.
  • Zarządzanie i administrowanie zewnętrznymi bazami danych (Nielsen, GFK, Focus, inne)
  • Tworzenie wskazanych raportów „ ad hoc” w swoim obszarze odpowiedzialności
  • Współpraca z dostawcami (zewnętrznymi/wewnętrznymi) systemów/baz danych celem zapewnienia dostępu do poprawnych danych oraz uzyskanie niezbędnej funkcjonalności wykorzystywanych narzędzi
  • Ocena potencjału kategorii, szeroka analiza danych rynkowych
  • Analiza danych i opracowanie wniosków będących podstawą do rekomendacji dla klientów z perspektywy całej kategorii  w odniesieniu do taktyki asortymentowej, promocyjnej, półkowej, cenowej oraz lokalizacji kategorii w sklepach
  • Stworzenie systemu mierzenia efektywności wdrożonych rekomendacji asortymentowych, promocyjnych, półkowych i cenowych oraz monitorowanie wyników (scorecard)

Oferujemy

  • Interesującą pracę w stabilnej firmie.
  • Pracę w młodym zespole.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

Group IT Cognos Project Manager
Miejsce pracy: Katowice
zwiń

Group IT Cognos Project Manager

Miejsce pracy: Katowice

Dla naszego Partnera, międzynarodowej firmy z branży usług specjalistycznych:

Wymagania

Co najmniej 5-letnie doświadczenie w funkcjonalnych i / lub technicznych rolach IBM Cognos TM1 / BI / CAFE.
Co najmniej 7 lat doświadczenia w implementacji oprogramowania EPM (IBM TM1, Oracle Hyperion Essbase / HFM, SAP BPC lub BFC).
Doświadczenie w co najmniej trzech pełnych wdrożeniach projektów Cognos TM1 / BI z naciskiem na definiowanie wymagań i potrzeb klientów.
Doświadczenie w zarządzaniu danymi w Cognos i projektowaniu procesów.
Udokumentowane doświadczenie w budżetowaniu i prognozowaniu.
Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Dyspozycyjność do podróży służbowych.

Kluczowe zadania

Zarządzanie globalnym programem rozwoju platformy Cognos.
Ogólna odpowiedzialność za projektowanie, opracowywanie, wdrażanie i utrzymywanie sprawozdań finansowych Grupy w TM1.
Analizowanie wymagań dotyczących sprawozdawczości finansowej. Na podstawie tej analizy współpraca z zespołem, aby zaproponować rozwiązania raportowania oparte na Cognos TM1.
Ogólna odpowiedzialność Cognos Business Intelligence (BI), w tym projektowanie, opracowywanie, wdrażanie i utrzymywanie raportów finansowych Grupy.
Kierownik zespołu wsparcia IT firmy w zakresie właściwego wsparcia i szkolenia użytkowników TM1 i Cognos BI.
Identyfikacja możliwości poprawy procesu.

Oferujemy

Atrakcyjne wynagrodzenie

Elastyczne godziny pracy


Kierownik Magazynu
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Kierownik Magazynu

Miejsce pracy: Kraków

Naszym Partnerem jest firma produkcyjna, zatrudniająca ponad 600 osób. Jest to pracodawca znany na rynku, zdecydowanie godny polecenia. Firma cały czas się rozwija, wprowadza nowe rozwiązania.W związku z rozwojem firmy i dalszym podnoszeniem jej efektywności biznesowej poszukujemy osoby, która dołączy do Działu Logistyki:

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (B2)
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • ukierunkowanie na cel
  • inicjatywa, proaktywność
  • wysoki poziom umiejętności współpracy z osobami na różnym poziomie w organizacji

Kluczowe zadania

Możesz rozwijać swoje kompetencje i doświadczenie poprzez współudział w tworzeniu nowych standardów i procesów zarządzania magazynem, implementowanie nowoczesnych rozwiązań w obszarze logistyki magazynowej. Będziesz miał/a możliwość wprowadzania własnych pomysłów na zarządzanie w tym obszarze oraz adoptowanie najlepszych znanych na  rynku.

  • Zarządzanie magazynem firmy
  • Udział w tworzeniu nowego magazynu (ponad 6.000 m2 powierzchni)
  • Kierowanie zespołem (ponad 40 osób)
  • Odpowiedzialność za zarządzanie towarami pomiędzy magazynem a produkcją
  • Bezpośrednia współpraca z produkcją w celu optymalizowania procesów
  • Zarządzanie systémem WMS
  • Współpraca z działem transportu oraz obsługi klienta

Oferujemy

  • możliwości stałego rozwoju
  • pracę w firmie o bardzo dobrej opinii rynkowej
  • pracę w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość udziału w organizacji nowego magazynu oraz procesach optymalizacji

Area Sales Representative
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie
zwiń

Area Sales Representative

Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie

Naszym Partnerem jest firma Robot Coupe, producent profesjonalnych urządzeń do mechanicznej obróbki żywności. Specjalnością tej francuskiej firmy są nowoczesne i wysokowydajne urządzenia do przygotowania i przetwarzania żywności. Firma stale inwestuje w najnowsze osiągnięcia techniczne i kładzie nacisk na zachowanie wysokich standardów bezpieczeństwa. Poszukujemy kandydatów z obszaru Warszawy / województwa mazowieckiego pracy na stanowisku:

Wymagania

  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
  • motywacja do rozwoju w zakresie sprzedaży, obsługi klienta (nie wymagamy doświadczenia!);

– bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;

– umiejętność prowadzenia profesjonalnych prezentacji;

– łatwość w budowaniu relacji;

– ukierunkowanie na cel i konsekwencja w działaniu;

– wewnątrzsterowność;

– umiejętność planowania i organizacji pracy;

– dobra prezencja, wysoki poziom kultury osobistej;

– gotowość do podjęcia pracy w oparciu o umowę B2B;

– dyspozycyjność do pracy w delegacji (min.4 dni w tygodniu);

– duże doświadczenie w prowadzeniu samochodu.

Kluczowe zadania

  • wsparcie sprzedaży produktów w kraju poprzez opiekę nad dystrybutorami (prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli handlowych);
  • prowadzenie profesjonalnych prezentacji urządzeń dla potencjalnych klientów (szefowie kuchni w hotelach, restauracjach, firmach cateringowych, stołówkach) i przyszłych użytkowników produktów firmy Robot Coupe;

– organizowanie oraz uczestniczenie w targach branżowych i eventach lokalnych;

– uczestniczenie w szkoleniach produktowych i spotkaniach przedstawicieli we Francji i w Pradze;

– prowadzenie analizy rynku oraz opracowywanie raportów dla centrali we Francji.

Oferujemy

– ciekawą pracę, umożliwiającą ciągły rozwój umiejętności społecznych, organizacyjnych i prezentacyjnych,

– dużą samodzielność w działaniu;

– szkolenia produktowe za granicą;

– profesjonalne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tablet i telefon komórkowy, system do planowania i organizacji pracy, system do zarządzania relacjami z klientami);

– zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną (własna działalność gospodarcza),

– wsparcie w założeniu i prowadzeniu własnej działalnościj;

– pokrycie kosztów prowadzenia własnej działalności;

– atrakcyjny system wynagrodzenia (stałe wynagrodzenie podstawowe i premia uzależniona od realizacji celów jakościowych).


International Sales Manager B2B
Miejsce pracy: Skawina
zwiń

International Sales Manager B2B

Miejsce pracy: Skawina

Dla naszego Partnera, firmy produkcyjnej zatrudniającej ponad 500 pracowników, która jest pracodawcą zdecydowanie godnym polecenia, poszukujemy obecnie:

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży eksportowej w branży spożywczej (najlepiej B2B)
  • mocne ukierunkowanie na cel
  • wysoki poziom kompetencji sprzedażowych
  • samodzielność w działaniu (opracowywanie planów działań i ich realizacja)
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • motywacja do rozwoju (poprowadzenie działu sprzedaży B2B)

Kluczowe zadania

  • sprzedaż B2B produktów firmy (obecnych, jak i wytwarzanych na potrzeby danego klienta) do firm i sieci handlowych na terenie Europy i Stanów Zjednoczonych
  • inicjowanie kontaktów z producentami artykułów spożywczych i proponowanie im dedykowanych dla nich produktów (łączenie sprzedaży)
  • rozpoznawanie potrzeb klientów
  • analiza rynku i produktów w celu lokowania nowych produktów
  • aktywna współpraca z działem R&D oraz działem marketingu w celu tworzenia dedykowanych dla klientów propozycji produktów
  • planowanie długotrwałego rozwoju produktów dedykowanych dla klientów

Oferujemy

  • różnorodne możliwości rozwoju
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • szereg benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, szkolenia językowe i inne

Programista Baz Danych (Business Intelligence)
Miejsce pracy: Słomniki koło Krakowa
zwiń

Programista Baz Danych (Business Intelligence)

Miejsce pracy: Słomniki koło Krakowa

Dla naszego partnera, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Wymagania

Jest to praca dla Ciebie, jeśli:

  • masz min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • średnie wykształcenie (preferowane wyższe),
  • znasz bardzo dobrze T-SQL lub PL/SQL oraz MS SQL Sever 2012,
  • posiadasz podstawową wiedzę na temat zagadnień relacyjnych baz danych,
  • potrafisz programować w Qlikview,
  • pracujesz na co dzień z Excelem i znasz podstawy MS Access,
  • masz doświadczenie w pracy z Visual Studio (modelowanie procesów ETL),
  • znasz zagadnienia związane z systemami Business Intelligence,
  • potrafisz tworzyć aplikację office w oparciu o VBA,
  • Twoja znajomość języka angielskiego pozwala Ci na swobodną komunikację.

 

Kluczowe zadania

Co będziesz robić na co dzień?

  • Tworzyć bazy danych, kwerend i widoki w serwerze MS SQL,
  • Przygotowywać, dokumentować i wdrażać procesy pozyskiwania danych w oparciu o SQL Server Integration Services,
  • Tworzyć i monitorować zadania przetwarzania danych w SQL Server Agent,
  • Tworzyć aplikacje przetwarzające dane w oparciu o dokumentację Qlikview,
  • Przygotowywać wizualizacji i wspierać key userów Qlikview w przygotowywaniu wizualizacji,
  • Opracowywać i przygotowywać pulpity menadżerskie,
  • Tworzyć aplikacje i rozwiązania w oparciu o VBA,
  • Przygotowywać i przetwarzać dane do analiz na potrzeby pracowników,
  • Wspierać helpdesk w zakresie narzędzi opartych na technologii MS SQL.

Oferujemy

Dlaczego warto zainteresować się ofertą?

  • Wynagrodzenie, które spokojnie pozwoli Ci realizować swoje pasje,
  • Praca w firmie dającej ogromne możliwości rozwoju bez przerostu struktur i procedur,
  • Szereg benefitów m.in. prywatna opieka zdrowotna, zajęcia sportowe, wyjazdy integracyjne.

Business Development Officer
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Business Development Officer

Miejsce pracy: Kraków

Yours main goals will be:

  • To accelerate the generation of revenues for the company by:
    • Enabling B2B sales transactions for the European portfolio of solutions / products / services owned by company, its start-ups, innovation projects commercialisation partners or education partners.
    • Establishing and maintaining relationships with key players in the CEE market relevant for this purpose
  • To identify new investment opportunities based in CEE and related to any thematic for the company innovation project business line.

Wymagania

  • 10+ years proven professional experience. Out of them, at least 5 years in business development or sales preferably within the energy sector.
  • Higher education in both technology and business.
  • Comprehensive understanding of different businesses and technologies across the energy sector.
  • Experience in multinational working environments and international collaboration.
  • Excellent skills in oral and written communication.
  • Skills and sufficient financial knowledge to analyse and negotiate business cases.
  • Excellent written and oral communication in both Polish and English.

Kluczowe zadania

  • Establish and maintain networks and alliances with customers, relevant partners and multipliers from industry, consultancies, associations, through visits, presentations etc.
  • Establish and develop key accounts for recurrent business in CEE.
  • Enhance and professionalise the customer interface of the company.
  • Provide feedback to commercialising parties with CEE customer needs in terms of innovative solutions or programmes.
  • Participate in company business planning, reporting and further business processes.
  • Coordinate and exchange activities with company operational centers in other countries.

 

Downstream business development: matching assets with customer needs

  • Identify/initiate and develop new sales opportunities in for selected solutions / products / services from the overall company portfolio: identify prospects, generate leads and support the conversion to sales.
  • Create an integrated offer composed of relevant solutions from the company portfolio that address the needs of key customers such as utilities, municipalities, large energy.
  • Support the coordination of sales activities, performed by the company Hubs in CEE countries and whenever needed, support and coach the commercializing partners/entities.

 

Upstream business development: investment in new innovative assets addressing customer needs

  • Identify and support new investment opportunities for the innovation project program involving CEE partners.
  • Identify new investment opportunities for professional learning and connect them with the education business line.
  • Listen permanently to the needs of the customers and promote the development of new innovative solutions addressing the needs of CEE customers through company activities.

Oferujemy

What we can offer:

  • Work in an international organization
  • Work in a place where your efforts matter
  • Work in a company that encourage you to have your own opinion and ideas
  • Good salary with yearly bonus based on your performance
  • Private health package.
  • Most of all – great people around you

Back-end Software Engineer
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Back-end Software Engineer

Miejsce pracy: Kraków

Wymagania

Ta oferta skierowana jest do Ciebie, jeżeli: 

  • Znasz Java Script oraz Node.js, Ecmascript 6/7/8, Go, Python
  • Posiadasz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie związane z Amazon Web Services, Docker, Kubernetes będzie dodatkowym atutem.
  • Poziom Twojego języka angielskiego pozwala na komfortowe posługiwanie się nim w piśmie.
  • Jesteś zainteresowany pracą w środowisku profesjonalistów.
  • Chcesz uczestniczyć w rozwoju nowych systemów realizowanym zgodnie z najnowszymi trendami technologicznymi.

Kluczowe zadania

  • Opracowanie interfejsów API RESTful oraz WebSocket dla aplikacji mobilnych i internetowych.
  • Tworzenie projektu baz danych i analiza ich wydajności.
  • Wdrażanie automatycznego testowania kodu.
  • Tworzenie projektu bazy danych zapytań i analiz wydajności.
  • Przygotowywanie logiki back-endu dla wielu użytkowników.
  • Zastosowanie rozwiązań dotyczących serwerów zapewniających bezpieczeństwo.
  • Korzystanie z narzędzi CI / CD i ich rozwijanie.
  • Rozszerzenie infrastruktury usług.

Oferujemy

  • Możliwość realnego wpływu na tworzenia aplikacji, dzięki której Twoi przyjaciele i rodzina będą mogli planować swoje spotkania w przyjemniejszy i łatwy sposób.
  • Szansę bycia częścią profesjonalnego, przyjaznego zespołu.
  • Tworzenie projektów dla firmy z globalnymi ambicjami.
  • Możliwość pracy w pięknym biurze, lub pracy zdalnej (w biurze oferujemy darmowe ciasteczka :).

Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty, prześlij swoje CV na adres sp@sp.pl i wskaż stanowiska, które Ci odpowiadają. Twoje zgłoszenie rozpatrzymy w przypadku otwarcia procesu rekrutacyjnego na oczekiwane stanowisko.

Od ponad 20 lat zajmujemy się wspieraniem Klientów w wyborze najlepszych pracowników. Współpracujemy z różnymi branżami, realizując projekty w całej Polsce i za granicą. Pomagamy znaleźć firmom najlepszych pracowników, a pracownikom - w tym również Tobie - satysfakcjonującą pracę.

Biorąc udział w naszych projektach rekrutacyjnych, możesz liczyć na pełną poufność, przejrzystość procesu oraz profesjonalne, życzliwe podejście.


Skorzystaj z porad ekspertów
Zdjęcie

Chcesz się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy tworzeniu życiorysu?

zobacz film

Przygotuj życiorys

Chcesz, by inni Cię zauważyli? Docenili? Spójrz na swój życiorys z nowej perspektywy.

Odpowiednio przygotowany życiorys to pierwszy krok do skutecznej autoprezentacji. Prezentuj swoje doświadczenia, kwalifikacje i kompetencje w rzeczowy i atrakcyjny sposób. Ułatwisz pracę rekruterom i menedżerom, a także skutecznie zwiększysz swoje szanse w znalezieniu odpowiedniego stanowiska.

Zdjęcie

Przygotuj się do wywiadu!

zobacz film

Przygotuj się do wywiadu

Zastanawiasz się, jak będzie wyglądała Twoja rozmowa kwalifikacyjna? Chcesz się do niej dobrze przygotować? Skorzystaj z naszych rad.

Kluczowym etapem procesu rekrutacyjnego jest wywiad. My przeprowadzamy go metodą wywiadu behawioralnego (zwanego również kompetencyjnym). To nowoczesne narzędzie selekcji pozwalające na ocenę dopasowania Twoich kompetencji, preferencji i ambicji do konkretnego stanowiska, oczekiwań firmy, jej kultury organizacyjnej, a także sposobów zarządzania i możliwości rozwoju.

Dowiedz się, na czym polega ta metoda i dobrze przygotuj się do rozmowy. Chcemy, byś poczuł się na niej komfortowo. Skorzystaj z filmu oraz wskazówek w nim zawartych.

Zdjęcie

Przygotuj się do wywiadu!

zobacz film

Przygotuj się do AC

Assessment Center jest powszechnie stosowaną metodą oceny i analizy poziomu kompetencji. U nas są to zadania ściśle związane ze stanowiskiem, na jakie aplikujesz. Nasza metoda minimalizuje ryzyko niedopasowania Twoich oczekiwań i aspiracji do naszej oferty.

Jak to działa?

Assessment Center składa się z kilku ćwiczeń, które w wierny sposób oddają charakter pracy na proponowanym stanowisku. Jeżeli aplikujesz na stanowisko analityka, z pewnością otrzymasz zadanie związane z analizą danych charakterystycznych dla firmy, do której aplikujesz. Jeżeli jesteś szefem kuchni, zostaniesz poproszony np. o przygotowanie menu dla określonej grupy klientów.

W załączonym filmie znajdziesz kilka wskazówek dotyczących przygotowania do sesji AC. Nasza rada? Zachowuj się naturalnie - tak jak zawsze reagujesz na podobne zdarzenia. Gotowy? Powodzenia!